Preda-te

Norii de ceara se impletesc in lumina
Alunga imagini si-si plang jalea-n surdina
De ce ma renegi, cand ma poti blama
Si de ce ma alungi, cand ma poti judeca?
De ce nu ma condamni pe veci la nemurire,
Incetosandu-mi viata cu-n strop de amagire,
Cu-n strop de fericire, cu multa-multa simtire,
Sa dam foc pacatosi la orice amintire,
Sa privim zambind muti la orice despartire
Si sa renastem delir-mut in pasi de tango
macel de sentimente pe sanul tau cu gust de mango
Apropie-te, eu fac zob doar caietele dictando
Cand imi asez iubirea ca lautarul un bailando
Il las sa cante-n locul meu ca focul
Prefer sa caut in chipul tau norocul
pe care l-au gustat doar zeii,
Sau poate zmeii cand luptau cu dumnezeii,
ingerii cantand, in niciun caz ateii,
lasa-ti iubirea sa-ti omoare decibelii
si basul grav al inimii sa te duca pe culmile placerii,
Si-alerga azi cu vagabontii si cu toti rebelii
In cautarea libertatii, a placerii si-a durerii
Preda-te, acum, prea dulcea mea cadana,
Prefa-te din zeita in stapana
Si din stapana fa-te iarasi fata
Ca sa degust din trupul tau odata!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nemaiasteptand

Din lut